(a)

Haha, igår(i måndags) skrev jag ju att jag skulle blogga om dagens ridning(i måndags) men det blev visst inte av idag (igår)... (a)

Jag kan ju berätta att idag red jag barbacka runt polobanan, lite galopp i lösnön och lite trav. I princip fick hon vila alltså, men hon måste röra på sig för att hålla igång tarmarna. Vi vill ju inte att hon ska få några problem :O :)

Snart hoppas jag verkligen att jag kan åka ut till Aud och fixa ny sadel... Känns hemskt att använda den på träningarna även fast den inte passar... Har jag tur kanske jag kan fråga nån om jag får låna en sadel som kanske passar lite bättre... :/

Resten av veckans planering ser ut såhär:
Imorron ska jag rida dressyr, barbacka. Får se vart och hur det blir däremot ^^
På torsdag ska jag hoppa för Stina :D nu var det drygt två veckor sen jag hoppade sist, och då va det inte seriöst, så tre veckor sen jag tog en hopplektion :o :( Riktigt peppad!
På nyårsafton äre en tjej i sörgården som tar Rose, för jag ska till vingåker :)
Lördag, jag har Rose igen. Kommer hem på kvällen så det blir nåt ridhus antar jag.. x)
och slutligen på söndag så rider jag nog ut.

Sen är det ny vecka, nytt år och nya tag!

GOTT NYTT ÅR ALLA! (om jag inte hinner blogga innan nyår...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND