ÄÄÄNTLIGEN!!!

Äntligen har jag ridit! Rose va lite pigg (hehe), som vanligt. Däremot var hon lite stumm i munnen av någon anledning, skitkonstigt! Lite slagig med huvudet var hon oxå men efter ett tag blev hon lugn och i galoppen arbetade hon av sig själv i slutet :) blir så glad när jag tänker tillbaka på hur hon var i början och på hur hon är nu!! Red i stora i ca 45 min.

såhär ser min vecka ut:

Måndag: Klara
Tisdag: Ut
Onsdag: Hoppning?
Torsdag: Klara
Fredag: Dressyr / Luciaträning?
Lördag: Ut / Luciaträning?
Söndag: Luciashow

Orkar verkligen inte skriva något mer, är skiiittrött x)

nattnatti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND