Facebooks bilduppladdning är sämst...

Jag blir fan galen på den...
Igår försökte jag ladda upp en maassa bilder på Rose till ett album på facebook, så jag använde mig såklart av den snabbare uppladdningen så jag inte behöver ta 5 i taget då det är 90 bilder. Tror ni inte skiten slutar ladda upp efter 53 bilder?! Jag försöker igen, men den här gången stannar den efter 11 bilder så jag försöker en tredje gång och då stannar den efter 55 bilder... Till slut så startade jag om den och lät den stå över natten ("På åtta timmar borde den ju fixa att ladda upp bilderna!") men tror ni inte att det inte funkar den här gången HELLER?!

Så nu sitter jag och ska ladda upp 90 bilder, med 5 st åt gången
... Segt, eller vadå? -.-

Medans den står och laddar så kan ju jag iof börja packa lite grann. Imorron ska jag fira nyår med min familj + pojkvän och tre andra familjer så det ska blir roligt, men då har inte jag Rosie :)

Li: Skönt att höra att jag inte ser för lång ut :)
Tack, det är skönt att ha vänner som är duktiga fotografer! :D

Klara: Okej, så bra, tack :)
Jo, men det känns som om jag kmr vara tvungen att börja om halvt från början då, vilket känns lite surt :/ men om jag får ta henne ett år till av mina föräldrar tackar jag inte nej!

(bild som Ellinor har fotat)


Kommentarer
Postat av: Elsa

nyår va fett kul! :D synd bara att ni inte kunde stanna så länge :/ <3

2011-02-05 @ 16:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND