Inbakade flätor ÄR svårt...

...för jag lyckas alltid göra utbakade istället!!!! :O
och jag fattar inte vad jag gör för fel x) gjorde nyss en utbakad på mig själv så det är därför det ämnet kom upp.

Men men, tog tempen idag och jag har 38 grader så jag fick inte åka och rida :'( livet suger ibland måste jag säga... även fast jag ganska nyligen insåg en sak som gjorde mig typ superdupermeaglad!!! (men det kan jag tyvärr inte skriva här, en del av er vet)

Jag som verkligen såg fram emot att få ge mig ut i snön! Jaja. Som pappa sa:

"Tänk om du åker ut idag, så istället för att vara frisk imorron blir du sämre ikväll och blir frisk om 5 dagar."

Ibland är faktiskt pappa en ganska vis man... Man kanske ska börja lyssna lite oftare på honom?


... ... fast nää! xD

Och jag har fortfarande inte fått bilderna från hoppningen eller från tävlingen... nästa gång jag ser henne i stallet ska jag påminna så jag får dom i år :)

(visst äre charmig bild på sötpånin?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND