Så var julen slut...

Jahapp, då var julen slut för i år, och 2011 kommer allt närmare. Vet inte riktigt hur det känns egentligen... Både bra och dåligt! Rose åker tillbaka till Aud, fast med nya terminen kommer det nya tävlingar :) Jaja, den dagen Rose åker hem, den sorgen, antar jag...

Okej, jag skulle berätta lite om julaftonen.
Som ni ser på bilderna från då så red jag ute på en äng i snön, myyyys! Det va helt underbart, och jag kände verkligen hur hon tog i och hur roligt hon tyckte att det va! Det ska deffinitivt göras om ganska snart :D
Red väl där i ca 45 min, och det blev ganska mycket trav och galopp. Hon va fin hela tiden, vilken arbetsvilja hon har! Energin tar då aldrig slut, så när vi red därifrån taktade hon halva vägen hem x) sötpåni<3
Det va mkt volter och lösgörande idag.

Idag på markarbetet för Anna Linder så gick det faktiskt jättebra! Anna fick säga åt mig att jag inte skulle vara rädd för att ta tag i henne även fast hon är så känslig, och jäklar va fin hon blev i traven i vänster varv fort då!
Fick många bra tips som jag ska komma ihåg till imorron och träna vidare på, och jag som har oroat mig för att jag egentligen är för lång på Rose (eller åtminstone på gränsen) fick reda på att hon tyckte jag passade super! :D
Så den här lektionen gjorde min dag, skulle man kunna säga.

Efteråt så red jag lite på Bianca, och nu börjar jag faktiskt hitta lite knappar på henne! Det trodde jag aldrig att jag skulle börja göra, men va fel jag hade ^^

Som sagt, imorron äre andra och sista dagen på kursen, och då är det mer raka spår som gäller tydligen. Jag är riktigt pepp på det kan jag säga! :D


Hur ska jag kunna lämna tillbaka dig...?<3


Kommentarer
Postat av: Klara

Vad kul att det gick så bra!! :D

Stina sa samma sak till mig. Jag sa att jag var orolig för att jag låste handen för mycket när hon sprang och att jag borde släppa henne mer. Men hon sa att jag måste ju kunna ta i henne. Hon får ju inte springa iväg lixom. I-M har sagt liknande å det har funkat jätttebra! :D

Jag tycker inte du ser så lång ut på i alla fall! :) Hon har bara kort hals. :P

Känns jätteknäppt att hon ska åka tillbaka... :(

Kan du inte ta henne ett år till? (A)

2010-12-26 @ 22:11:28
URL: http://klarashastar.blogg.se/
Postat av: Li

Härlig bild! :D

På bilder ser du iaf inte alls lång ut på henne :)

2010-12-26 @ 23:56:39
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND