kommentarer! :D

Snart kmr lite bilder från i söndags morse!! :D

Maja:
bucas har alla de bästa täckena kan jag säga direkt =)
reflextäcket är det bästa som man kan ha!
Ska inte ponnyn klippas snart??
du är med på onsdag? skritthoppning på schemat!

okej, har dom fleece med hals? (a)
annar får man väl skaffa ett 50g, visst hade bucas det...?
Jo, jag tänkte prata med dig om det nästa gång i stallet! Först tänkte jag att täckesproblemen måste lösas först, men jag har ju fleece'n och regntäcket verkar faktiskt vara lite fodrat...
Japp, på onsdag är jag med! roligt! :D

Jenny:
LB är roligare och rida än LC. Visst det är mer krav på att hästen ska vara lösgjord. Men det klara du med mycket träning!! :)

hmm... jo det är faktiskt sant! LC är lite tråkigt...(a)
... och med mkt tips av dig! :D utan det kmr det nog aldrig gå, tur det finns duktiga att rida för ^^

Elsa:
Åååh, va kul me sånglektioner! :)
Jag visste inte att du sjöng :) <3

jaa det är skiiiitkul! :D har inte kunnat gå på det på två v nu eftersom att jag varit sjuk... och inte kunnat sjunga med i låtar heller :(( jag har typ fått sångabstinens haha x)<3

Kommentarer
Postat av: Jenny- En dressyrryttare

Det kommer gå toppen bra :D Vi tränar på söndag igen och så får vi se om hon är lite mer samarbetsvillig då! :)

2010-10-21 @ 20:50:13
URL: http://jennygothlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND