Bilder från dagen!

Först och främst vill jag säga: mobba inte min sits eller något annat! jag hade fullt upp med att hålla henne lugn och koncentrerad, därför tog det andra lite stryk...

Dagens uteritt/"dressyr" gick inte fullt lika bra som igår. Tror att det var för att vi va mkt mer utspridda över ängen än igår och då undrade hon vart dom andra va hela tiden.
Stundtals gick det bra, men annars. Nej. Bajs rent utsagt.
Måste hitta någon tränare jag kan dressyra för, och det snart!

Linnea var med och fota idag, blir ett kort inlägg med några bilder :)
















Och för er som undrar: jag hoppade stocken en gång för att se hur hon tyckte det va, och dessutom hade jag dressyrläder så därför ser det ut som det gör... ^^

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Maja

DEt ser jättebra ut, ni passar :)<3

2010-09-07 @ 22:03:17
Postat av: Li

Jättefina bilder! <3 :D

2010-09-07 @ 23:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND