Ehe... 2 dygn sen senast men mätning idag!

Hehe.. såg precis att det va 2 dygn sen jag blogga x)
Igår hade jag inte riktigt tid. Varför är inte viktigt men jag hann inte blogga.
Då red jag iaf i stora ridhuset, FIN PONNY! Vi börjar få riktigt flyt! (y) kul att höra att det inte bara är jag som tkr det utan att även andra kommenterar, TACK! :')
Är typ astaggad på 70cm-clear round som är hemma i samband med KM. Hade vart grymt bra träning för både mig och henne!

Idag hoppade jag iaf för Maja, studs är jobbigt! ^^
Till slut kom vi faktiskt över hela studs-serien på 5 hinder :D det var GRYMT jobbigt, träningsvärk imorron för Rose... Fast det är braa

För övrigt så mättes hon ju idag!
Hon slutmättes till...


*TRUMMVIRVEL*

..

143,8 cm :D
Så såå liten är hon faktiskt inte :)

Kmr inte åt några bilder nu så det blir en gammal bild.


MER SÖMN ÅT FOLKET! (eller nåt...)


Kommentarer
Postat av: Li

Ofta hon är så liten! :o

Haha jag trodde att hon var typ 14 ;) <3

2010-09-30 @ 17:32:09
URL: http://linester.blogg.se/
Postat av: Anna

hallååå tänkte på en grej. om rose är nästan 144, hur hög är bianca då egentligen?! är fett nervös tills vi ska åka och mäta haha :O

tänk om hon redan är över ponnymått -.-

2010-10-01 @ 11:48:57
URL: http://annabianca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND