Foton

Jag vet att ni vill ha bilder på Rose,  och inte några random bilder jag hittar på datorn... Men då måste jag få folk att fota och i ridhusen går det inte så bra om inte fotografen kan kameror (1. Det  är lite svårt att fota sig själv när man rider, 2. Jag har inte tagit mig tid än att fota nåt i hagen för jag har liksom haft lite smått bråttom, 3. Det är dåligt foto-ljus i ridhus så då blir bilderna mörka/suddiga...) 
MEN jag ska försöka få paappaa att fota imorron för då tänkte jag vara på utebanan igen om det inte är lika äckligt som det va idag :)

Om ni läste det ovanför, eller iaf sista meningen, så förstod ni nog att jag va på utebanan idag och dressyrade lite grann. Ponnyn va piggelin som vanligt, men jag fick till några riktigt bra fattningar till vänster galopp och hon va fin i vänster varv! :D
I höger däremot har hon lite svårt, både med galoppen och det mesta andra.

Gjorde inget spec. idag, hållet fortfarande på att försöka hålla henne så lugn som möjligt, gör lite övergångar, gör lite fattningar, mkt volter och skritt osv.

Det var väldigt geggigt ute på banan så det va lite tungt men det märktes inte på henne. Hon busade några gånger oxå och tyckte att polo-hästarna i hagen bredvid va väääääldigt intressanta ett tag^^
Märks att om man inte rider varje steg seglar hennes koncentration till allt möjligt annat runt omkring x)

Ska bli skönt när hon är invand på krafften, blivit lite miljötränad och har omvandlat tjockheten till muskler!! :D då kommer hon vara så gryyymt fin! Ska bli sjukt kul att se i slutet hur hon har förändrats!!!

Avslutar med en bild på söthesten Lukas från AW

Fanny Kindlund som har fotat :)


Kommentarer
Postat av: Maja

filma i ridhuset istället :)

2010-09-25 @ 17:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND