Gårdagen och början på en ny dag med Rose

Idag kommer det bilder! JIPPIE! :D för idag kommer min lur hem!
Så nu Annie blir det bilder!
Och till Maja, det var Jessica K på Mandy som följde med :)

Så, nu till gårdagen.
Som ni märkte så blev det inget inlägg igår, buhu. Ledsen för det.
I vilket fall så pysslade jag en del i stallet, och Rose blev vaccinerad 1:a mot Botulism. Jag var ute och gick med henne en sväng på 20 min för att hon iaf skulel få röra lite på sig och inte ha stått hela dagen i boxen.
Var oxå inne i spolspiltan för att försöka tvätta henne. Hon hade uppenbarligen inte vart inne i en sån förut, men till slut gick hon in i den. Spolad överhuvudtaget verkar hon inte heller ha blivit.

Idag ska jag åka och handla det sista och sen åka till ponnyn.

Skriver mer sen och då kommer det oxå bilder! :D

Kommentarer
Postat av: Klara

Jippie :D

idag får ja träffa henne, å dig :D

2010-09-04 @ 13:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND