Hoppning!

Jajamensan! Idag va det hoppning som gällde, och jag måste säga att min ponny är en superponny!
Även fast det va lite läskigt med hindrena, så hoppar hon bra! Lite mer träning och sen äre TÄVLING, HERE I COME! :D

Nu va det ju senast i våras som jag tävlade, och jag saknar det gaaaleeet mkt!

I vilket fall så var det som sagt hoppning för Maja idag, och ja, jag är nöjd med både ponnyn och mig! :)
Vi hoppade en oxer med vattenmatta under, ett räcke med sockerbitshinder framför och en studs-serie. Studsen blev jobbig på slutet tyckte ponnyn, mjölksyra!
Men förutom att det saknas lite muskler och att hon tkr det är lite läskigt såhär i början så är hon en stjärnponny :) (även fast inget slår min finafina fux)

Malin som är medryttare på Shamrock fotade mig lite i slutet, men har inte fått några bilder än så jag hoppas jag kan lägga upp nåt imorron.

GOD OCH GLAD KEXCHOKLAD



(sorry men kommer inte åt mina foton just nu, df får det bli en redan publicerad bild)

Kommentarer
Postat av: Frida Elm

vad fin hon är zara ! :)

2010-09-20 @ 13:07:21
URL: http://ponnyryttarenfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND