Jossan har en poäng!

Haha Jossan (http://josefineah.blogg.se/ ) påpekade imorse att mina inlägg alltid kmr efter kl 10.. Ganska rätt den lilla flickan hade, faktiskt inget som jag har tänkt på tidigare...

När jag kom till skolan idag upptäckte jag att någon no-lifer (J***s?) har öppnat mitt skåp med kod och sen böjt låset så det inte går att stänga. Och tagit mitt pennfodral, SUCK. Seriöst, vem tar ett pennfodral med enbart massa pennor i?!

Min dag börjar ju suuuper.. Inte blir den direkt bättre heller, efter Matte A springer jag och Matilda (eller ja, snarare åker med 117...) hem till henne av en anledning jag inte ens kommer ihåg just nu, jag kmr försent till franskan osv. ^^
MEN Sara och jag hann ta oss varsin pannkaka innan svenskan började, och sen när vi kom tillbaka till matsalen när vår lunch börja så va dom slut! Tur för oss att vi är så snabbtänkta ;)

Sen halv 5 åkte jag, Jessica K och pappa till en grymt pigg Rosa. Hon hade tydligen vart ganska pigg vid intaget, och det var hon veerkligen när jag och Jessica skulle rida sen, haha!
Hoppas hon har lugnat ner sig till imorron, och insett att vattenpölar inte äter upp henne.
Var i stora ridhuset idag, för det var en tjej som longerade inne i lilla. Vanligtvis brukar Rose vara mkt lugnare om det är hon + 1 häst till i lilla, men idag gick det inte att skritta där inne...

Orkar inte skriva mer detaljer, mer än att det va väldigt stressigt eftersom att jag har en sånglektion halv åtta...

Ikväll blir det en bild på Napoleon istället (Nappe) bilden är från maj 2009, nu väger han lite över 3 kg.
Min andra kanin, tvättäkta gatukorsning ;)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja hon va grymt pigg verkligen haha

2010-09-14 @ 21:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND