Min ponny gillar inte vattenpölar

Fel av mig. Min ponny HATAR vattenpölar. Går inte att kliva i dom, nejnejnejnejnejnejnej!!! Helt totalt absolut omöjligt.
Trevligt att åka på tävling om banan är blöt och min ponny vägrar att skutta glatt i dom, ännu trevligare om man ska starta fälttävlan... ^^

Men men, min ponny = glad ponny. Idag red jag ut med Malin på Wiktor och Shamrocks ägare på hennes ponny.
Vi red till galoppbacken, det va kuuul tyckte både jag och Rose! Lite jobbigt, andfådd när hon kom upp, nutte :)
Sen klättrade vi lite, kan behövas då det inte finns mkt muskler på den ryggen...

Igår va det JRFs 50 års-jubileum! Underhållningen vid middagen, var ehm... Inga ord.. Pinsam :p
Men det var roligt där, kul att träffa säbyungar igen, ska antagligen hoppa för I-M på fredag oxå så det ska bli super! (y)
Ponnyn stod btw igår, klippte "nackstyckes-manen" och hovskäggen, slö sax = inte så fint...
Men men, inget man tänker på :)


Mina fina vackra... varför...


Kommentarer
Postat av: josefine

du din.. börja lägg upp Rose bilder nångång!! haha <3

2010-09-20 @ 09:14:55
URL: http://josefineah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND