SUPERPONNY

Idag gick det verkligen super!

Trodde hon skulle vara minst lika pigg som igår eftersom att det blåste ännu mer idag. Men ÅH vad fel jag hade!
Jag börjar äntligen hitta alla knapparna, och idag var hon så hiimla fin och lugn och lyssnade på varenda liten vink jag gjorde. Superfattningar till galopp fick vi till några stycken oxå! :')
Fiiin ponny<3

Jag var nästan hela passet i stora ridhuset, men sen var det en lektion + en tjej som hoppade med sin storhäst i stora så då fick jag smita in i lilla istället. Där va vi 5 st, trångt.. Men det gick, jag var bara där sista kvarten/20 min så det va lugnt.

Jag gjorde mycket övergångar idag och satt även ner lite mer än vanligt i traven för att testa gränserna. Och ja, det gick bra det med! Lite springit är det fortfarande i traven, men snartsnartsnart släpper det helt och hållet! :)

Imorron är det första riktiga hoppningen för mig och Rose, får väl se hur det går haha. Borde gå bra, med hjälp av Maja!

Juste, pappa försökte fota idag men det var för dåligt ljus :(
Sorry folks...

Avslutar med en annan charmig bild från Hubertus 2008, världens finaste C-ponny Mandy på bilden<33
Man kan verkligen inte tro att hon är så liten :')



Kommentarer
Postat av: Milina

haha, sexig bild x)) xD

2010-09-15 @ 22:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND