Ungdomsledarkurs i Solna Kyrkans Hus!

Idag började ULK som kyrkan anordnar! Roliga människor, det ska nog bli superkul att gå den kursen!
Vi gjorde inte spec mkt, satt mest och diskuterade va vi ville få ut av kursen, varför vi ville gå på den osv.

Eftersom att jag va på den kursen och jag fortfarande inte har någon medryttare så var Anna (http://annabianca.blogg.se) snäll och tog Rose idag :D

Har inte så mycket mer att säga om dagen idag, annat än att jag va gryyyymt trött och typ halvsov igenom dagen...

Ska försöka få Malin att skicka bilderna på mig och Rose, för min msn vill inte hitta henne så måste fråga via fb, min vanliga tur alltså!

Men nej. Imorron börjar jag åtta och med tanke på att jag sov nästan bara 7h inatt så borde jag försöka sova så snart som möjligt så jag är pigg och glad kexchoklad imorron!

Erkänn att ni gillar min entusiasm ;)

NATTINATTI FOLKET!!

btw... bara jag som älskade vintern det här året?! Så grymt underbart härligt mkt snö, hästarna blev pigga och man kunde verkligen rida ut och pullsa i snön med dom, HÄRLIGT!!




Kommentarer
Postat av: Tove - Vinn två böcker från Cavallus!

Fin blogg :D

2010-09-17 @ 12:59:39
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND