Nästa: Övningskörning?

16 år nu då! Det innebär en del saker, jag får övningsköra, reglerna för att ha bankkonto är annorlunda samt att jag enligt hyreskontraktet nu får rida ut ensam, haha!
Det här med övningskörningen är jag verkligen jättepepp på! Ska gå handledarkursen med päronen och göra syntestet efter det att dom har tagit sitt BE-kort :)

Dagen började tjugo över elva av att mina föräldrar kom in och sjöng för mig, sen åt vi frukost/brunch med baguette och amerikanska pannkakor med lönnsirap och smält smör. Mumsigt värre :D Medans vi åt öppnade jag brev från mormor och morfar samt farmor och läste ett vykort från min morbror Wilhellm :) fick ett paket av mina föräldrar oxå med mina efterlängtade joggingtights! :D Sen fick jag oxå en present som jag visste att jag skulle få då det blev bokat igår när de släpptes, nämligen biljetter till Linkin Park som kmr till Globen 14/6!!! Ska bli sjuuuukt roligt!! :D
Sen har jag även fått lite pengar av farmor och mina morföräldrar, så för dom pengarna + julklappspengarna ska jag köpa en ipod touch 32gb :) väljer det istället för en ny mobil, då jag faktiskt tkr om min felleton väldigt mkt (har en brun W890). Iaf sålänge det inte kommer till att lyssna på musik och smsa samtidigt... Då är den galet seg x)

Tydligen har Rose fått sig en spark i hagen av sin nya (sen nån vecka tillbaka) hagkompis Patch, men hon var inte halt eller nåt och såret var inte så stort så det var tydligen lugnt.  Klara hade lagt om det så idag får hon gå på en liten prommis. Gissa vilket påni som kommer vara pigg imorron efter två lugna dagar? ;)

Om nån timme kmr Jakob hit och senare ikväll min farbror och hans fru så firas jag lite av dom :)
Nu får ni alla se till att ha det bra idag (för det ska jag ha iaf) så skriver jag igen imorron!


Jag älskar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND