Filmer kommer upp!

Om inte alltför lång tid hoppas jag att jag kan lägga upp dels hoppfilmen från i torsdags och en massa andra "gamla" filmer som tydligen finns på kameran :) dock får jag inte ladda över dom själv för dom ska tydligen upp på nån av pappas diskar och inte vara på min hårddisk så min kommer bli sprängfylld då x)

GOTT NYTT 2011!!!
Jag hade det jättebra på nyår, en tjej i sörgården tog Rose då, så jag hade inte henne i fredags :)
Idag kom jag sent till stallet och kvällsfodrade, så jag red bara ut en liten sväng runt polobanan. Travade lite för att hon skulle få röra lite sig, och det tyckte hon va roooligt haha!
Imorron ska jag rida ut med Julia - Pica och sen på måndag blir det dressyr med förhoppnings en sadel som funkar :D

Nu ska jag sova så jag kmr iväg tidigt imorron ;)

Säger godnatt med en bild, och ni får ursäkta min sits (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND