Ledig dag imorron (y)

Nu har jag haft Rose i två veckor, och nitar (haha nya svärordet (a)) va bra det har gått! Galoppen har verkligen funkat super, hon har vart lugn över huvudtaget och lalala, men det ska bli skönt med en dag utan en massa måsten faktiskt. Imorron åker jag till Säby för att hälsa på mitt hjärta, min kamera följer med så nu hoppas vi på solsken och lite kyla så det blir fina bilder! :D

Träningen idag gick btw bra, det behövdes verkligen. Gud va fort saker kan gå utför om man inte är koncentrerad varje gång! :o x)
Men iaf, mkt övergångar och serpentiner, ställa, ledande tygeltag, min sits och handställning och lite sånt smått och gott och nyttigt!
Så det ska jag tänka på i fortsättningen, varje gång jag dressyrar, eller rider överhuvudtaget för den delen ^^

Planeringen för veckan är jag inte riktigt säker på än, det beror ju lite på väder och så...
Men hittils så ser det väl ut såhär ungefär:
Måndag - Klara
Tisdag - Dressyr / prova sadlar (Aud kommer ut och tittar på hennes gamla sadel (samt nya?))
Onsdag -  hoppning
Torsdag - Klara
Fredag - Ut om jag hinner dit när det är ljust, annars dressyr
Lördag - Klara
Söndag - Dressyr

Hjärtat...<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND