Nähä

Ingen av dom 6 sadlarna vi tog hem passade :(  jag red i tv st, Stübben Siegfred åkte fram och den va för liten för mig (a) men inte så konstigt eftersom att den legat på Goldie innan... x)
Albrin sadeln var lite lång men det visste vi redan att den skulle vara, men den va för smal oxå. Imorron ska Aud ringa en bekant och så ska vi få prova hennes av samma märke som är 16" eller om den va 16,5", kommer inte ihåg :p
Jaja, det löser sig väl nog... Finns annars en massa fina på sadelmagasinet för inte så mkt pengar (a) :D

Förutom att prova sadlar idag så red jag oxå lite, i typ 30 min i ridhuset och sen skrittade jag runt polo i en kvart ungefär. Det gick bra, hon va fiiin, den senaste veckan har hon verkligen blivit jättefin! :D
Jag var även på Hööks och köpte ny sadelgjord och en smart grej som är till hjälp när man ska hitta sadel! Kan förklara närmre imorron och ev lägga upp bild.

Och jag måste bara säga:
Jag blir såååå glad när ni säger att vi ser fina ut tsm!! :')
Jag vet däremot inte hur jag gör nästa höst... Vi får vänta och se helt enkelt :)

Imorron är det kanske hoppning, det beror på om jag hoppar barbacka eller får låna nån sadel som passar av nån i stallet...

c ya :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND