Ny design!!

Sådärja! Jag blev nöjd med designen och headern faktiskt, tkr det blev bra även fast det kanske är ganska enkelt. Men men! Jag har funderat lite på om jag ska göra en footer oxå... Men det kommer ta för lång tid (perfektionist, JAVISST!!) så nej, det får hamna på hyllan ett tag :)

Imorron ska jag rida lektion för Jenny kl 2, roligt värre! Har dessutom fått höjt månadspeng så nu ska jag få ta hand om nästan hela (eller hela?) barnbidraget och betala allt, förutom frisör och hoppträningarna. Härligt!! Inte för att det kommer bli mer pengar över i månaden, men jag tycker verkligen om att planera vad pengarna ska räcka till, och så kan jag lättare lägga undan pengar om jag vill köpa nåt dyrare eller jag vet att det kommer en större utgift senare (typ presenter eller sånt). T.ex. kan jag låta bli att köpa kläder ett tag och spara in dom pengarna under lite kortare tid istället för att spara i typ 1 år för nåt spec.

Nu ska jag dra till tåget, hörs imorron med ett inlägg om träningen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND