ny hjälm kanske?

Jag tror nog att det är dags för en ny hjälm... Min Back On Track-hjälm har ju MIPS-teknologin (alla bot-hjälmar har det som ni vet) och då ska ytterskalet kunna glida (dålig förklaring...) runt innerskalet, men jag tror däremot inte att det ska vara så loss som det är på min hjälm nu. Jag kan lyfta ut innerhjälmen en bra bit ut från ytterskalet, hehe... Dags för att köpa en ny hjälm kanske? :)

Igår red Jenny på Rosie i ca 50 min för jag hann inte rida. Tack för det! Det märktes idag att hon blivit lite tillriden, hoppas verkligen att jag lyckas det hålla det så nu, för idag gick det bra, hon va lugn och arbetade på ganska bra (även fast formen inte var den bästa hela tiden, men bättre än förra veckan iaf...)

Imorron ska jag ev hoppa lite och sen rida ut på fredag. Nu har det blivit många ridhusdagar irad, men så blir det ibland. Måste däremot vart lite tråkigt för Rose :( men nyttigt! :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Har du en back on track hjälm? :) fett med najs!

2011-02-04 @ 21:56:05
URL: http://fridadexter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND