Ny sadel imorron!

TJOHO! Imorron åker vi (jag, Jessica och pappa) till Aud för att hämta sadlar som förhoppningsvis passar bättre. Ska bli spännande att se vad jag får hem för sadlar :D

Idag red jag barbacka (som vanligt nu för tiden) i stora med Malin på Shamrock. Det gick bra, den kursen jag gick på förra veckan har verkligen gett mig inspiration! Jag gjorde mycket övergånger, halter osv för att hon ska lyssna kvickt och för att jag behöver träna på det oxå (hehe..) och hon lyssnade bra.

Igår blev det skritt och lite trav ute en lång stund med Ellinor - Wiktor och Julia - Pica, för att sen gå in i stora och galoppa och trava mer och arbeta igenom henne. Hon blev fin men i början var hon lite jobbig för hon ville mkt hellre titta på alla läskiga hörn i ridhuset än vara koncentrerad på det jag tyckte hon skulle göra x)

Har inte så mkt mer att säga, ska starta ett House-avsnitt nu och sen sova eftersom att det blir tidigt imorron. Jag hoppas verkligen på bra väder oxå eftersom att jag tänkt rida på dressyrbanan i snön och så erbjöd sig Jessica att fota :D så vi får se hur det blir :)

Sen har jag ju sagt att det ska komma upp lite filmer, och det hoppas jag verkligen att jag kan ladda upp snart.
Om inte annat så kmr det upp en ny header om nån dag (åtminstone innan skolan börjar)

Nattinatti :)



Kommentarer
Postat av: Veronica

kommer du hyra henne igen efter hon varit hos aud?=) följt din blogg och ni är verkligen fina tsm! =)

2011-01-04 @ 10:28:23
URL: http://ponnyngila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND