sorry folks

för dålig uppdatering.. men ni är faktiskt grymt dåliga på att kommentera så jag blir inte direkt peppad att fortsätta :(

Idag hade Klara Rosie men imorron har jag henne. Det har faktiskt gått bra nu rätt länge, hon är mjuk och superlydig :D t.ex.:
i söndags red jag i lilla ridhuset, i början va hon rätt pigg men lyssnade snabbt och kom ihg att det va jag som bestämde, inte hon. Efter ett tag red jag 3 st serpentinbågar i galopp, med avbrott och fattning till ny galopp och hon va så duktig! :D ingen slängtrav, rätt galopp och avbrott samt fattningar på direkten :)

Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Antagligen så blir det  dressyr igen då det nog är för mörkt. Längtar till våren (eller iaf tills det är lite ljusare) så man kan rida ut på vardagar oxå!

På lördag den 5e fyller jag dessutom år! :o :D
högst upp kan ni säbybarn nog gissa vem som står, men annars har jag även önskat mig ett par röda benskydd från Catago (a) lite onödigt, men aa jag hittade dom och kunde inte motstå, dom är inte direkt dyra heller :))

Nattinatti people!!


Kommentarer
Postat av: Elsa

gaaash, vilka snygga benskydd! :OOooOOoOoO

2011-02-05 @ 16:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND