Fin 5a!

Femman va riktigt fin idag, lite övertaggad som vanligt på hinder men hon är riktigt rolig att hoppa! :D påminner lite om ponnyn jag brukade rida på ridskolan, hon va dock lite enklare att hålla ihop höhö x)
Det gick som sagt superbra idag, hon gick att styra, svänga, hoppa och lite allt möjligt^^ från att ha varit osvängbar i ridhus och att vara åt det segare hållet, till att vara ganska lättsvängd  ute och jättepigg... Fick iaf jättemycket beröm av Nina (hopptränaren) som tycker jag har gjort ett superjobb med henne under dom här få veckorna jag har haft Femman :)

Nu kommer jag inte vara i stallet först på söndag, så jag bloggar igen när jag varit i stallet :)
Ha det braa!

bjussar på den här extremt charmiga bilden av min kanin... är han inte söt? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND