Kortvreten

Emma om En till video:
Lite kul att det har blivit fel. Hur länge ska du ha kvar henne?

- Jag ska ha kvar henne månaden ut, dvs. till 30e juni :)

Idag red jag med Anna-Bianca och Tellan-Scott till stonas sommarhage Kortvreten (inga ston där än som ni kanske förstår ;)). Red runt lite där en stund och det som jag red igenom igår va kvar idag, så himla skönt :D dock så sparkar hon i galoppfattningarna om hon är tvungen att arbeta i dom, vilket inte alltid är så kul.. x) Hon började med det som protest igår när jag red i lilla och red igenom henne riktigt ordentligt, hon tyckte nog att det va lite för lite plats och tungt underlag, då underlaget va nyvattnat antagligen och jag var på en volt i ena ändan av ridhuset för Jossan longerade Gillis i andra ändan. Som sagt så kickade hon i fattningarna då, och min teori är för att det va lite jobbigt att hålla ihop galoppen samt pga underlaget.
Det tog hon med sig till idag ute i hagen, men när vi galopperade en liten bit runt polobanan på slutet så var det inga sparkar ^^ antagligen så stämmer min teori då alltså :)

Min kamera bor just nu i stallet, hade tänkt ta lite foton idag men det blev inte så, så den fick stanna där så fotar jag imorron.

Ha det bra, skumbananer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND