3 månader kvar?

Fy fasiken va tiden går fort... nu är bara drygt 3 månader kvar tills Rose ska hem till karlshem :((

Idag tog jag några skutt över sockerbitar, för att träna på lite vägar och sånt. det gick super! Hon va jättefin :D Jag red även lite på Pica och Julia red lite på Rose, det såg jättefint ut! :) Rose trivdes bra med henne i sadeln! Pica och Rose är lika, fast ändå väldigt olika... På många sätt.


Imorron har Klara Rose, så jag är i stallet först på tisdag igen. Och imorron börjar oxå skolan...

Aja, jag avslutar med ett litet citat från Lily Allen's Fuck You. Stämmer bra in på det som jag skrev om i förra inlägget där jag va så jävla arg haha ^^ Det finns nog inte så många som kan gissa vad det handlar om, egentligen.

Fuck you, fuck you very, very much
'Cause we hate what you do
And we hate your whole crew
So please don't stay in touch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND