Äre illa om man är så arg att man blir illamående?

Som rubriken säger... Det finns några människor i detta land som verkligen äcklar mig. Det är inte så synd om er som ni försöker få alla att tro!

Okej, nu undrar säkert alla vad det va om, men det tänker jag faktiskt inte berätta. Var bara tvungen att skriva av mig x)

Idag red jag ute en stund på utebanan. Rose är lite nonchalant för skänkeln (hennes nya trick för att komma undan arbetet... förut var det att springa i 180 och nu äre att inte låtsas om skänkeln) så nästa vecka ska det lösas med hjälp av Nina :)
I övrigt gick det bra, gjorde mkt övergångar och på slutet kände verkligen hur stel hon var i sidorna efter att ha tagit det rätt lugnt i förra veckan :p men när jag bestämde mig för att sluta var det mkt bättre :)

Sen efter det var jag på Säby. Hälsade på den lilla fina fuxen vid namn Comedy (som förövrigt är världens bästa om ni inte visste det (a)) och han va så gullig! Jag hämtade en borste för att borsta honom lite, men han ville inte bli borstad utan tryckte istället huvudet och halsen mot mig så jag la undan borsten och stod och kliade honom i mankamen och masserade halsen. Han sänkte huvudet och stod och blundade heela tiden! Helt stört vad mycket han betyder för mig. Efter ett litet tag tog han upp huvudet och öppnade ögonen och då gick fram till honom. När jag gjorde det tryckte han huvudet i famnen på mig och så stod vi där och mös lite mer :')
Sen gick jag mot Jakan med Vanne och pratade om allt möjligt med henne, trevlans!

Imorron vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag är nog ute i vilket fall så mkt som jag kan den här veckan. Sen ska jag till vällingby med mamma och ev. köpa ett kors som jag fick när jag konfirmerade mig i somras. Eller egentligen fick jag pärlörhängen, men eftersom att jag inte har hål (hör och häpna) så bestämde jag mig för att byta det till ett halsband istället för att ta hål. Det känns mer "Jag" liksom :)

Ett löfte är ett löfte, och jag kmr inte svika dig<3

Kommentarer
Postat av: frida

Gud vilken härlig vinterbild på Comedy! :)

2011-03-07 @ 22:07:36
URL: http://fridadexter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND