Halt påni...

Japp... som rubriken säger är Rose halt :( blev det i slutet på dagens lektion. Men hon är inte varm eller svullen i benet... Aja, Aud sa iaf att jag skulle longera imorron, och om hon va halt då skulle jag promenixa en vecka, longera igen, och när hon är fräsch kan jag börja rida lite lätt i några dagar. Lilla ponnyn...<3

Japp, intagningsprovet jag ska göra v. 13 (SHIT bara drygt en vecka kvar!!!!) är i blackan, eller egenltigen så heter skolan Blackeberg :) Ligger i bromma. Jag är galet nervös!!

Men aa... Nu ska jag byta moderkort i min dator och sätta in det i en annan. Kommer antagligen inte blogga nå mer ikväll då det kmr ta hela kvällen att installera om och allt sånt x)

Trodde jag hade bilder från nån hoppning men det va bara nån video, och tyvärr orkar jag inte lägga upp dom. Är inte på världens bästa blogghumör just nu, känner mig ganska kass...

Natti folket :)

Kommentarer
Postat av: Camilla Rosén

Hej!



Kul att hitta denna sida! är ägare till Rose fölunge, som är 2 1/2 år nu. Skulle gäran vilja veta vad som står på Rose hals(brännmärkningen). Känner att jag skulle vilja försöka leta efter deras stam. Hoppas du kan hjälpa mej. Ta gärna ett foto om du har möjlighet. Mvh Camilla

2011-03-29 @ 19:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND