Trapalanda

Sådär, nu har jag gjort min del till slöjduppgiften! Vi ska hålla ett max 15 min långt föredrag om ett textilt material. Min grupp på 3 pers ska prata om silke. Det va lite halvknöligt att få ner min del och jag trodde verkligen inte att det skulle ta så lång tid som 7 min, det lilla! Men men, det gjorde det ^^ imorron ska det skickas in, samtidigt som idrottsuppgiften...
Jag har även franskaläxa till imorron så den ska jag läsa igenom nu innan jag lägger mig :)

El Maestro
Natten mellan tisdag och onsdag lämnade en ridskolehäst denna jord vid namn El Maestro.
Han var en riktig klippa i hoppningen, snäll i stallet och gjorde alltid sitt bästa, för alla.
Saknad har han lämnat oss i, inte minst hans skötare.
Det är alltid lika tugnt att inse att hästen, husdjuret eller personen aldrig, aldrig mer kommer dra några andetag.
Att någon kan vara där ena dagen men inte nästa är något jag aldrig kommer lära mig.
Lev dagen som om det vore din sista!


Vila i frid
det har du förtjänat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND