Bilder från måndag 29/10, part II

Här kommer bildbomb nummer 2. När ni läser det här är jag antingen på ridskolan och tittar på deras Hubertus-tävling (dressyr med uklädnad, brukar vara jätteroligt att titta på) eller så är jag hos Rosa och fixar inför söndagen.
(och jag vet att jag sitter barbacka, utan hjälm och rider i grimma på några bilder. Det är verkligen inte något jag uppmanar folk till att göra, hade något hänt hade jag vara riktigt illa ute)
Efter buset fick Rosa massage av Kicki (förmodligen första gången i livet som hon fick det), och i början var det lite sådär och då speciellt på dom ömma punkterna i nacken och vid bogbladet.
Men sen blev det bättre, och till slut var det riktigt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND