My name is Bond. James Bond.

Tjenixen! Nu har höstens första bloggpaus varit. Lever ni läsare? Cred till er som har stannat och kollat varje dag, nyfiken på vilka ni är!

Rosa och jag lever i vilket fall. Rosa trampade sig på höger bak igår så hon har ett litet sår där, men hon är inte halt eller nåt sånt så vi längtar till Bonde-träningarna nu i helgen.

I övrigt har det inte hänt så mycket. Rosa är jättepigg just nu vilket är roligt! I lördags var jag och såg James Bond-filmen Skyfall med mina underbara föräldrar. Den är absolut sevärd!!

Den här klockrena bilden får avsluta dagens inlägg:


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jag är en iallafall :D

2012-11-13 @ 08:30:35
URL: http://saramuppen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND