Dressyrträning!

Dressyrträning för Nina blev det idag! Rosa va suuuuuperpigg i början och trodde nästan att hon skulle skicka av mig i galoppen haha. När hon bestämmer sig för att man ska av brukar man oftast åka...

När hon väl insett att det är bättre att samarbeta än att springa runt och kämpa emot så blev hon jättefin i skritten och traven. Galoppen funkar bra så länge det inte är mellangalopp, då tappar jag henne helt... Nina gav mig tipset att rida mer med sätet i mellangaloppen, och då gick det mycket bättre! Förmodligen blir det träning imorron oxå, sen blir det uteritt med Picas medryttare Jessica på torsdag :)

Veckan är med andra ord fullspäckad med saker. Vet inte än när jag får tillgång till bilderna heller men hoppas verkligen att jag kan lägga upp del ett på lördag SENAST. Ha tålamod!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND