Dyr ponny

Idag fick Rosa gå inne i lilla ridhuset, på tiden eftersom att det va typ i torsdags som jag senast red dressyr... Det märktes kan jag ju säga!!

I början var hon väldigt stretig mot vänsterskänkeln och ville inte alls ta den, men efter galoppjobb där jag red på bågar och gjorde galopp-trav-ny galopp över medellinjen blev hon riktigt fin. Så häftigt att känna hur hon kommer inunder sig med bakbenen och verkligen skjuter på framåt-uppåt!

Idag var Rosa som sagt en riktig pärla, och senare i veckan ska vi träna dressyr för antingen Nina eller Anna (om allt går som det ska...).

Imorgon har jag studiedag, ponnyn ska få nya, fina dojor och innan dess rider jag antingen lite likadant som idag eller så blir det ut. Beror på när dressyrträningen blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND