Pigg ponny på ingång

Ja, rubtiken talar väl för sig själv... Det märks att det börjar bli kallare kan man säga!! Rosa är på tårna vid uttag och idag fick jag jobba som sjutton för att hon inte skulle springa ifrån mig när jag red på banan. Dom där dagarna i början där hon nästan blev lite lat och seg är som bortblåsta.
 
Jag har lite bloggtorka (ja, redan...) så vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Det känns lite enformigt att bara skriva om "dagens", men det kanske är det ni vill veta? Kom med lite förslag om vad ni vill läsa om! Hur hela resan med Rosa började, varför jag inte hade henne förra året, åsiktsinlägg om bett/nosgrimmor whatever. Ni bestämmer! Får jag inga förslag alls nu blir jag nästan lite besviken, det är ju ändå närmare 25-30 pers som läser... :)
 
Bild från LD (80). Hon kan ju hoppa i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ta allt möjligt! Typ eran resa, medryttare, åsiktsinlägg, hiss/DISS osv :)

2012-10-11 @ 21:19:40
Postat av: svea-karin

fin pålle :)

2012-10-12 @ 16:20:37
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND