Studiedag!

Mohahaha, gud vad skönt det var att vara ledig... Det behövdes verkligen efter den här helgen! Dagen har spenderats med "The Big Bang Theory" (som för övrigt är typ, bäst?), har suttit en kortis på träningscykeln, övningskört, teorilektion på körskolan, skrivit nästan hela mitt svenskaatal till nästa vecka, kikat lite på tävlingar och hämtat min nya iFån!! Lycklig tjej!
 
Efter att Tele2's hemsida krånglade och vägrade låta mig logga in i typ 2h så kom jag äntligen in via pappas dator så simkortet kunde aktiveras. Nu är det bara att vänta typ 45 min tills den är klar så att jag kan ladda ner mina appar och fixa musik så är den redo att användas! Och ja, jag kommer att följa med strömmen och skaffa Instagram, jag lovar. Förhoppningsvis redan imorron :) (råkade tydligen slå sönder datormusen under tiden T2's hemsida krånglade oxå, så nu måste jag skaffa en ny sådan vilket jag inte alls har råd med)
 
Nu har btw medryttarannonsen på Rosa kommit ut, har redan fått ett svar! Klicka här för att komma till den. Helst av allt hade jag velat ha henne 100% av tiden vi har kvar, men det är lite omöjligt med allt annat som ska hinnas med... Tyvärr...
 
Min fina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND