God morgon!

Vaknade för typ trekvart sen av att kaninen hoppade upp i sängen och krävde uppmärksamhet. Ibland blir jag tokig på honom men det är ganska mysigt ändå!

Nu sitter jag vid frukostbordet med min havreråglinfröpumpatranbärmangogröt och funderar på vad man kan önska sig när jag fyller år om en månad. Det brukar bli så att jag tar min julönskelista, stryker det jag har fått och ev skriver till något (typ säsong två av en serie som jag fick i julklapp). I år kommer det nog bli delvis så men jag har faktiskt funderat ut några bättre saker som ska stå högst upp (efter Comedy såklart). Dock är det ingenting till mig utan till mina föräldrar, så vi får väl se hur det går. Kan lägga upp det här vid något tillfälle, typ ikväll.

Idag följer Klara med mig ut till lilla Rosen och jag har verkligen ingen aning om vad vi ska göra. Det beror helt på vad Wilma gjorde igår. Red hon inne bör vi vara ute någonstans (om det går) annars så kanske det blir ett ganska lugnt ridpass inne. Vi kommer åka dit så vi är där runt fyra så det blir ganska sent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND