Frisk och glad

Mängder av saker har hänt under sista tiden! Rosa var helt frisk till i fredags så då fick hon springa av sig lite och hon kändes verkligen jättefin! Sedan har vi lyckats hitta en ny medryttare som ska hjälpa mig en gång/vecka. Hon verkar vara jättetrevlig och funkade riktigt bra med min lilla toka så det tror jag blir super. Imorgon kommer dom ut för att skriva kontrakt, och jag och Rosa ska hoppa för Nina i stora ridhuset.

Resten av veckan ser ut så här: två uteridningar på torsdag och fredag och sedan blir det dressyr hela helgen och förhoppningsvis träning för Anna på söndag.

Det var en kort update om läget just nu, första tävlingarna drar igång under påskhelgen så det är väl vad hela mars kommer att fokusera på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND