Dressyrtävling på g

Imorron bär det av till Väsby igen, fast dressyrtävling den här gången. Anmälde mig av någon dum anledning till två klasser så kommer få vänta tre timmar om jag inte stryker mig från andra...

Idag har jag farit runt halva Stockholm känns det som. Var i stallet och morgonfodrade samt fixade påsar, vatten och mockade hos Rosa. Sedan hem, äta frukost och försöka göra klart min labbrapport i fysik som jag inte alls lyckades med... Runt elva åkte mamma och jag iväg mot Upplands Väsby för att bl.a. köpa nya stövlar då mina Tretorn gav upp för någon månad sen. Shoppingrundan slutade i några strumpor rikare, en ny tävlingsskjorta och ett par stövlar! Jippie!

Och jag vet att ni älskar underbara mobilbilder 👌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND