Mitt lilla hjärta

Blir så glad när ponnyn sköter sig. Fick bara 6 (några 6,5) och 7 idag i LC:2 och tre femmor så är helt klart nöjd! Var lite spänd men slutade ändå på 58,75% trots -2 pga jag red kort diagonal i galoppen av någon anledning. Men trots fel linje fick jag 7 och 6,5 på dem hehe.

I LB:1 var hon fortfarande lite spänd men jättefin i skritten (vad hände där liksom?) och högergaloppen som vi fick sjuor på. Längningarna drog dock ner hela betyget rätt rejält då det blev fyror och 4,5 på trav- och galopplängningarna. Så blir det när hon är lite spänd. Annars är snittet någonstans mellan 6 och 6,5 så ja, lilla Rosa är duktig ponny! Vi landade till slut på 57,41%.

Är så otroligt stolt så här i efterhand och efter LB:1 kändes det riktigt bra. Nästa dressyr blir om tre veckor på Färentuna och då ska vi i alla fall vara godkända :)

Världens bästa ponny har jag i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND