Halsfluss

JAG BLIR GALEEEN!!!!!!!!
Knappt hinner jag bli frisk innan jag blir sjuk igen.. VA FAN ÄR DET FÖR SKIT?!
Och jag som verkligen hade set fram emot att rida ut nu när Rose är broddad!! :'(
Hoppas verkligen att jag blir frisk snart... annars kmr jag missa mkt i skolan, och inte kunna vara i stallet, plus att jag missar massa annat kul.


Jaja. I lördags och i måndags hade Klara Rose, så senast jag red var i söndags. Då red jag i lilla och hon gick fint och lugnt hela tiden. Skitfin i höger galoppen (börjar bli standard nu haha :D) och i skritten, försöker inte springa alls längre :D
förhoppningsvis så får jag rida på fredag för mina föräldrar, för annars blir Rose så fruktansvärt pigg hihi :) speciellt nu när hon är klippt igen och det är så sjukt kallt, jag har en mkt rolig ponny! :D

Klara hoppar imorron och så har hon Rose på lördag oxå så får jag verkligen hoppas att jag är "back in business" på söndag.

Lägger upp en video från hoppningen förra veckan, ursäkta dålig kvalité dock.. (a)


Kommentarer
Postat av: Li

Krya på dig! <3

hur högt var det på videon? :)

2010-12-01 @ 22:14:59
URL: http://linester.blogg.se/
Postat av: Klara

Fin ponnie :)

Krya på dig zarus!

2010-12-01 @ 22:55:42
URL: http://klarashastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND