Hoppning imorron!

Som rubriken säger så äre hoppning imorron!! Jag är SJUKT taggad! Om nån vill följa med och fota/filma får dom jäääättegärna göra det (a)

Idag var jag i lilla ridhuset och dressyrade barbacka. I början var hon yttepyttelite pigg (hehe...) eftersom att hon hade lite vila igår, men sen kom jag att tänka på tipsen jag fick av Anna och då släppte det på direkten :D
Red i ca 1 h och jag kunde faktiskt för första gången göra helt okej (enligt mig då som satt ovanpå och jag har ingen aning om hur det såg ut x)) skänkelvikningar för första gången utan en tränare! :D (a)
Jag är lite lagom taggad på att tävla dressyr nu! :D sitter faktiskt och funderar på vilken klubb man ska tävla för nästa år...

Någon som har koll på det här med klubbar, KM och lokala tävlingar?
Vi säger att jag bestämmer mig för att tävla lokalt för Stäket, får jag starta JRF's KM då? Jag är verkligen lost i den delen av tävlingsvärlden... :s

I måndags red jag ju som sagt markarbete för Anna Linder igen, och det gick ännu bättre i måndags än i söndags! :D Jag kom till ridning mkt snabbare och hon gick riktigt bra! Hon har fortfarande lite svårt i höger och blir lätt nonchalant för högerskänkeln (sen hjälper det ju inte att jag är dålig på att vara supernogrann med ställningen i det varvet heller eftersom att det är mkt jobbigare i höger), men det ska jobbas på :)

På måndag fm ska jag ut till Aud och hämta hem sadlar så ska det provas sadlar sen och se om nån passar! Håll tummarna för att nån gör det!! :)

(bild som Ellinor har fotat)


Kommentarer
Postat av: Li

Shit va många fina bilder du har på dig och Rose! :D

2010-12-30 @ 01:51:35
URL: http://linester.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Trillade in här och såg din fråga ang. tävlingar. Du kan inte tävla KM i en klubb du inte är medlem i, men man kan oftast starta utan att vara med i själva KM-klassen. Så om du tävlar för Stäket kan du starta JRF's KM (för det mesta) men inte slåss om någon KM-titel. Så brukar det va i alla fall :)

2011-01-06 @ 02:29:28
URL: http://mzetterstrom.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag som sitter med i TK har ju koll liksom :)Vad gäller en klubbs interna tävlingar bestämmer man reglerna själv. För att delta i JRF's klubbmästerskap måste man vara medlem i JRF samt representera JRF på externa tävlingar :)

2011-01-11 @ 00:46:04
URL: http://aangelicaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND