Rida imorron!

Idag hoppade Klara med Rosie! :D det verkade ha gått bra så det va roligt att höra :)

Imorron ska jag rida antagligen på utebanan i snön och så hoppas jag att pappa kan fota (a)
Var hos läkaren idag och tog lite prover och det var inte halsfluss! Utan någon virusinfektion, och redan nu är jag bättre i halsen :)

Det kommer nog en uppdatering och förhoppningsvis bilder imorgon oxå (y)

Jag har oxå fått tag i Östragården, antagligen så var det hon som driver det som importerade Rose från Spanien! Så det ska bli riktigt spännande att få läsa vad hon har att berätta om henne :D

Tack till ni som "kryat" mig :D
(Till Li: jag vet inte riktigt hur högt det va, men jag tror oxern låg på 1 m :))


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag menade lördag ;) söndag har jag väl inte henne? :O

2010-12-02 @ 23:30:25
Postat av: Anonym

såg fel på det du skrivit ;)

Hehe, ja jag har henne lördag ;) Inte söndag :P

2010-12-03 @ 00:04:47
URL: http://klarashastar.blogg.se/
Postat av: Li

Okej :)

2010-12-03 @ 23:44:35
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND