Världsrekord i "Sämst Uppdatering"?

Jag tror att jag precis vann priset för sämst uppdatering! WOHO för mig!
Min vecka har varit bra, Rose har varit fejnpåni hela veckan i princip. Idag var jag i stora och dressyrade, hon va jobbig i början men efter och under galoppen så lossnade det (som vanligt). Sen va hon skitfin, fram till dess att hon blev ojmän höger bak! Gissa om jag blev ledsen :( sprang med henne i ridhuset, och ja, hon var ojämn. Kände igenom benet, kratsade ur hoven... Men hon va varken varm i benet eller hoven och det va ingen sten i hoven... Skitskumt!
Sprang med henne i stallgången när jag kom in sen, och då var hon inte ojämn alls! Antagligen måste hon ha trampat lite snett i ridhuset, underlaget kanske var ojämnt eller nåt...
Dagens händelse var det iaf, och det skrämde mig lite halvt :(

Imorgon äre Luciashow i Stäket! Jag ska vara med på Rosie, och det ska nog gå bra :)
Håll tummarna för mig!!

sne bild men det får ni stå ut med (:

Kommentarer
Postat av: Hafsa

Haha oj vilken flopp! XD men 2007 då, haha vad pinsamt!! :P

2010-12-12 @ 21:37:51
URL: http://hafaslife.blogg.se/
Postat av: WILMA - http://wilmastranne.blogg.se

är rose din egna häst?

av vad jag har sett på bild här, i din blogg, så ser ni verkligen ut att passa ihop! :)

2010-12-15 @ 17:21:18
URL: http://wilmastranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND