Dålig uppdatering!

Hej folket! Förlåt för dålig uppdatering...

I onsdags
var jag så trött och det hade gått så grymt dåligt så jag vill inte ens prata om det, därför så orkade jag inte vara inne alls :(

I torsdags
var jag på dressyrbanan med Anna - Bianca. Det gick faktiskt nästan bra! Visst, hon springer fortfarande lite men galoppen börjar bli bra nu och hon var inte alls lika svettig som hon har varit tidigare - tecken på att hon börjar slappna av och att jag lär mig hur hon funkar. TREVLANS!

Idag red jag inte utan var bara i stallet och pysslade lite. Tvättade bla hennes svans som det inte blev så jättestor skillnad på, men men...

Hett bio-tips appropå ingenting! I rymden finns inga känslor, såg den idag (fredag) och den var super! Lite seg i början men efter ett tag va den riktigt bra!

Nä, upp tidigt imorron så nu ropar sängen!

Hade tänkt avsluta med en kaninbild, men det blev en Comedy-bild istället från i vintras
Världens bästa<33


Kommentarer
Postat av: Li

Vad roligt att det går bättre! :D

Vill se fler bilder nu <3 :)

2010-09-11 @ 23:01:36
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND