hatar när man kliar sönder sår så dom blöder sönder IGEN -.-

som rukbriken säger så gjorde jag det precis, SEEEGT!
Jag har fotat med min mobil, men dom jävla ANALO (=Anovo) har pajjat min mobils kontakt där man sätter fast laddaren och usb-kabeln, så jag kan inte ladda över till datorn för den vägrar koppla upp (den tappat kontakten bokstavligt talat varje halv-sekund, FAN VA ARG JAG BLIR PÅ DOM!!!!)

Jag vet att ni vill ha mer bilder på Rose, men konsekvensen av det jag skrev ovan är alltså att jag inte kan ladda över dom till datorn...
På tisdag har vi ju intaget igen så då ska jag få pappa att fota. Sen ska jag hoppa för Maja på onsdag tsm med en del andra så då blir det bilder förhoppningsvis! :)

Men men i alla fall, till dagen och gårdagen.
Igår var jag inte hemma på i princip hela dagen, därav inget inlägg :(
Under gårdagens pass upptäckte jag att hon viker sig i vänstersidan i slutet av volter och vägrar ställa och ta innerskänkeln utan hon ställer huvudet utåt och springer iväg...

Det leder till dagens pass där jag försökte lösa det problemet. Vi va i stora ridhuset för att hon skulle vänja sig vid det med.
Och nej, jag hitta inte lösningen, men jag ska som sagt hoppa för Maja på onsdag och sen rida för Jenny senare i veckan, så snart kmr vi nog på nån lösning på problemet! :D

Orkar inte skriva så mkt mer...
I'm so sorry folks!


Avslutar med en bild på min lilla hermelin Ragge (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND