Juste, ny design vare ja..

Kom precis på att jag ju lovade att designen bara skulle vara tillfällig... Haha, det failade jag på!
Måste ta tag i den delen.

Igår var Rose absolut grym! Skitlugn och ASFIN, gjorde superfina fattningar till vänster, lite mindre fina till höger men hon har ju svårt i höger överhuvudtaget lilla ponnyn, med lite mer träning kmr det med!
Idag provade Jessica igen, ponnyn va lugn och fin när jag red, såg lugn ut när Jessica red oxå.
Fick beröm av Jenny ("Picas" mamma) att hon va jättefin och att ja gjort ett superbra jobb med henne :'D
Det värmde kan jag ju bara säga :')

Imorron är det uteskritt/promenad = vila. På fredag hoppas jag på hoppning, annars blir det uteritt. På söndag dressyrträning för Jenny G, och hon har lovat att jag kmr bli rejält trött efter det, ehe...


GODER NATT ni små söta (:

Kommentarer
Postat av: Li

Vad roligt att det går bättre & bättre(Y) :D <3

2010-09-23 @ 18:54:37
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND