Känner mig odödlig!

Av någon anledning känner jag mig odödlig just nu! Inget kan stoppa mig, känns helt underbart! Fast jag vet inte varför eller något sånt, fick bara ett av mina infall när jag lyssna på "Kom igen Lena".


Idag red jag med Anna (http://annabianca.blogg.se) och Julia som har Pica. Vi red på en stor äng (valackarnas sommarhage) och det va skiiithärligt! Ponnyn började jobba riktigt bra och det märktes att hon trivdes därute. Provade även att hoppa ett av terräng-hindrena (eller hoppa och hoppa, travade fram och det var en stock på marken...)

Blev inga bilder idag, men imorron ska jag rida där igen och då ska pappa/Linnea fota :)

2 bilder från i vintras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND