MIN GRYMMA PONNY

Ja, min ponny är grym! Så fin idag, mycketmycket lugnare än tidigare! Hoppningen idag gick super, hoppade en oxer på 80 och hon tvekade inte en halv sekund! Superponny!
Jag är väldigt mkt happyface just nu som nu säkert märker ^^

Hon är även lugn i dressyrarbetet nu, och börjar bli bättre i höger även fast hon fortfarande har mkt svårare i höger.

Igår red jag ut i mörkret med Bianca, haha fanns en massa roliga ljud ute i skogen... Spec ankorna vid dammen, dom lät som en ond människas skratt O.o

Linnea va med och fota ute idag, så ev. kanske det kommer upp någon bild imorron, för nu ska jag sova eftersom att jag åker med till Stensunda imorron och då äre kl. 6 som gäller för uppstigning!

Imorron kmr det nog upp lite bilder från Stensunda oxå! :D

Min ponny är grym, MEN jag saknar min Häst så grymt mkt så det finns inte...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND