Mobilen hemma = bilder!

Förstår att ni är nyfikna på hur Rose ser ut, och nu kommer äntligen en bild! :D
Eftersom att dom är tagna med mobilkamera i taskigt ljus dom flesta av dom lägger jag bara upp en tills vidare, det är i hennes box i nya stallet.

Idag handlade vi som sagt det sista (trodde jag). Rose börjar få lite skav av grimman som vi fick med så därför köpte jag även ett ludd-set med nos-, nack- och sid-ludd, det var lite läskigt tyckte hon när dom åkte på grimman. Så därför har hon för tillfället på nackstycket och nosen, där det är värst. Imorron ska jag nog sätta på dom andra två oxå, kommer se helt sjukt ut men inte kul med skav...

Dessutom märkte jag oxå att hon va rädd för vanliga hinkar med vatten i! :s hon verkar inte ha druckit något ute i hagen och i vattenkoppen så då tog jag en hink med vatten till boxen istället, och det va läskigt. Efter ett tag lyckades jag övertyga henne om att det gick att dricka ur den, och då drack hon en del. Så det blir till att köpa en vattenhink till ponnyn oxå!

Annars så red Klara lite på ponnyn idag oxå, det ska nog bli bra :)
Rose gillar inte att vara ensam i ridhuset, hon lugnade sig vääldigt mkt när Kakan kom in i ridhuset, innan tyckte hon i princip allt var läskigt, nutte :(
Men men, känns som att jag faktiskt börjar hitta knapparna på henne nu!
Jenny som rider Kakan ibland är helt grym på att ge kommentarer! Kommer kännas konstigt att träna för en som är lika gammal, men hon är verkligen G R Y M.

Imorron blir det nog ridhuset eller banan igen, lite mer dressyr. Det behövs :)
Ska bli skönt när magen försvinner och musklerna kommer fram.

Avslutar med tre bilder, dålig kvalité pga mobilkamera...


I onsdags innan vi lastade


Torsdags


Igår på promenad

Kommentarer
Postat av: Klara

Hehe, jag har då iiinte riktigt hittat knapparna ännu :P

men det kommer nog ;) Hehe

Jag kan förresten på fredag tror jag om det passade? :) Vi kanske kan göra något utanför stallet också någon dag :)

2010-09-04 @ 23:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND