SPEEEEDAD ZARA

SHOOO!
Som rubriken säger är jag lite speedad... Anledningen till det är att:
1. Jag fryser SOM FAN för det är iskallt inne och har fortfarande inte blivit varm efter min undebara promenad hem från stationen...
2. Jag har druckit varm oboy = massa socker

Inte bra, inte bra... Så mina kompisar får stå ut med en Zara som stavar och tänker som ett kioskmongo på msn :D

Ehm... Jag vet att ni inte bryr er egentligen, så nu till dagens.

Idag hade jag bara 1 h på mig i stallet. Ska bli skönt när min medryttare börjat :)
Linnea den ängeln åkte dit idag igen och fixade mina höpåsar + borsta påni. Hon är en mkt snel flikka. Så, nu vet ni det oxå ^^

Eftersom jag hade så lite tid på mig så promenerade vi ut en bit, ca 15 min för att hon iaf skulle få röra på sig.

På onsdag är jag ledig hela dagen förutom första lektionen för jag ska åka med Aud till Södertörns ATG klinik och mäta Rose! HAPPYFACE!
+ att jag hoppas få papprena då och sen kan jag börja fundera på när hon kan vara redo för första starten! (y)
Men det är en annan fråga och en annan historia.

Nu kmr en fin kaninbild upp som avslutning på det här inlägget, bilden är på min lilla KANINSKIT Ragge som nyss bet av min mobilladdare!!! :o
(bilden är från 2007=väääldigt gammal och dålig)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Sidinnehåll
Bilder/Text etc.
Denna menyn kan bli hur
lång/kort som helst



♡ DESIGN BY:
JOSI ANERLAND